ДП "Свеський лісгосп"
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як ГістьГрупа "Гости"Вітаю Вас, ГістьRSS
Меню сайту
Статистика
 
Головна » 2014 » Лютий » 12 » Гаряча лінія ДП "Свеський лісгосп"
13:12
Гаряча лінія ДП "Свеський лісгосп"

     ДП "Свеський лісгосп"

тел. 6-27-37



      ЗАТВЕРДЖЕНО

   Наказ Державного підприємства

   «Свеське лісове господарство»

   10.02.2014  № 61

 

Положення

Про організацію роботи телефонної «гарячої лінії»

Державного підприємства «Свеське лісове господарство»

 

1.     Загальні положення

 

1.                Телефонна «гаряча лінія» в Державному підприємстві «Свеське лісове господарство» (далі – підприємство) створена відповідно до Указу Президента України  від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів державної влади, права громадян н участь державними справами, всебічному і вчасному розгляду звернень громадян до вимог законодавства України.

2.                Основними завданнями телефонної «гарячої лінії» підприємства є забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, вирішення їх пропозицій, заяв і скарг, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами – підприємств, органами місцевого самоврядування за визначеним підприємством єдиним телефонним номером.

3.                Функціонування телефонної «гарячої лінії» підприємства здійснюється відповідно до Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказів Державного агентства лісових ре курсів, наказів Сумського обласного управління лісового та мисливського господарства та Положення про організацію роботи телефонної «гарячої лінії» підприємства.

4.                Особисту відповідальність за організацію роботи телефонної «гарячої лінії» підприємства та координацію її взаємодію з іншими структурними підрозділами підприємства несе директор підприємства.

5.                Прийом дзвінків за телефоном «гарячої лінії» 6-27-37 з 8.00 до 17.00 щоденно (крім святкових та вихідних днів), обідня перерва з 12.00 до 13.00 здійснює працівник приймальні підприємства.

6.                Після проведення телефонної «гарячої лінії», інформація (реєстраційно – контрольні картки) про прийняті звернення реєструються, попереднього розгляду та забезпечення їх збереження відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаних громадян, на підприємствах,  в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформаціях».

7.                Усі звернення громадян, що надійшли по телефонній «гарячій лінії», реєструються у день їх надходження в журналі реєстрації звернень громадян (телефонна «гаряча лінія») та реєстраційно – контрольних  картках відповідної форми посадовою особою, яка приймала телефонний дзвінок.

8.                Звернення,в яких порушено питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішують невідкладно.

9.                Звернення, що потребують більш детального вивчення, проведення додаткової перевірки вказаних фактів, розглядаються у тому ж порядку, що й письмове звернення (або звернення, висловлене на особистому прийомі громадян) відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

 

 

                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Наказ Державного підприємства

                                                                  «Свеське лісове господарство»

                                                                  10.02.2014  № 61

 

 

 

ГРАФІК

роботи телефонної «гарячої лінії» Державного

підприємства «Свеське лісове господарство»

 

6-27-37

 

 

 з 8.00 до 17.00 щоденно (крім святкових та вихідних днів), обідня перерва з 12.00 до 13.00 прийом дзвінків здійснює працівник приймальні підприємства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 528 | Додав: oksama | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Друзі сайту
Створити безкоштовний сайт на uCoz